måndag 17 augusti 2009

Whiiii




Här ovanför ser ni bilder på ett underbart snyggt hem !!!
Såg några av dessa bilder för ett tag sedan , i en tidning eller i någon blogg...har grämt mig för att jag inte kom ihåg vart ! Så hittar jag nu dessa hos tjejen som har bloggen Caisa K (länk finns till höger) (Hon har hittat dom hos ekenstam.com)
Man blir gött sugen på att täckmåla golvet i kök/v-rum...är det kanske tom mer praktiskt än att bara lasera ?? Vad säger ni...

Kikade runt lite på andra bloggar...såg hos en att det tydligen har blivit en "urballning" runt om i inredningsbloggarna ! Vissa tycker att det fjäskas och härmas o.dyl...Men hallå !!! Som jag skrev under så har jag fått en tråkig uppfattning runt vissa människor som bloggar (gäller alla inriktningar) Och jag tycker det är tråkigt när folk personligen ska ta åt sig...MEN det får ju inte riktigt gå till överdrift !? Precis som den här tjeje skrev...så är det ju upp till varje person att läsa/kommentera andras bloggar , ingenblir ju knappast tvingad , eller ?!
Jag trodde ju inte att folk tog åt sig sååå mycket..
Inspiration är väl inte lika med att härmas , kan ju vara så att du läser "liknande" bloggar med samma smak..?!
Bloggar är väl till för att lägga ut fynd och dyl på...då kan det ju inte vara skryt..?!

NÄ , gott folk...se alla bloggar som roligt bara (annars , läs dom inte) , lev livet å ta inte allt så hårt...Olika grupper kommer ni alltid stöta på i livet , överallt...olika människor med olika färdigheter oxå...olika ekonomiska förutsättningar oxå...olika förutsättningar med !!!
Är vi överrens om det nu...?! =)

Blir mycket inspirationsbilder nu...finns inte så mycket här hemma att fota...stått lite still men snart kommer nog något ... =)

Inga kommentarer: