måndag 6 juli 2009

Förvånad !


Denna lilla (A4-storlek) var det många som frågade om på festen ! Jag blev lite förvånad över det...var ju bara en liten knep å knåp grej jag satt å gjorder en kväll...och sen nästan glömt av den ! Dom blev lika förvånade när jag berättade...att det var en billig svart ram från IKEA och en utskrift från http://www.wordle.net/ !
Rolig sida och bra när man , som jag , vill ha in lite "rakt" och "grafiskt" i inredningen...så att det inte blir för romantiskt !!! Har stooora problem att hitta tavlor....Så kul när man får komplimanger om den man knåpat ihop själv :-))

Måste oxå säga att superkul att så många hittat hit...hoppas jag roar någon så ni kommer tillbaka !?

1 kommentar:

Millas hem sa...

Hej!

Golvet i gästtoaletten målade vi först med vanlig grundfärg (nordsjö)
sedan vanlig oljefärg. Det är viktigt att grunda ordentligt!
Vi är helnöjda!

Kram