tisdag 2 juni 2009

Snart kommer...


...den stora dagen , nästa vecka blir man 30 !!! Ingen ångest faktiskt , konstigt...
För er som inte vet vad ni ska köpa till mig så har jag lagt in en liten bild här ovanför ;-)

Äntligen så är snart mitt soffbord klart !!! Letat å letat å letat...men hittade inget !
Tills lut så fick min duktiga S ännu en gång knåpa ihop något utefter mina tankar , blev en
del av det gamla trägolvet (hittat i krypgrunden) och resten från brägår´n...ska bara målas
sen e det klart !!! Bild kommer....

Helgen kom och gick...med superväder och supertrevlig släktsammankomst i Torestorp !


Dagens fråga:
Var inte lagen ang övergångställen till för att gynna gångtrafikanter ?? Var väl inte till för att
dom skulle utnyttja den och snart bli påkörda av oss som inte har bromsar snabba som ljusets hastighet ?? Eller har jag fel...

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Tack snälla för din goa kommentar, kul att veta vilka som kikar in = ),vad kul att kunna inspirera!
Ni ser ut att få det jättefint, gillar köket = ), superfint!!!

Kram l-l