söndag 1 mars 2009

Molly


6 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Så söt!!! Måste träffas snart,, varför ska de vara så svårt!? :):) Kram!!

In my house sa...

Så snygga Jeans....
- Men du, nu blev jag nyfiken,,, Bor du i malmö,,,, Näää??? eller!!! för vi ska till Malmö på vår lilla tripp nästa vecka.....

Hoppas allt ä kanon. jag ligger med min vaanliga värsta magvärk *Grrrr*


Kram josse

In my house sa...

Ville bara kika in å säga ehj... hoppas du får en bra start på ny vecka..... här ä vädret trist och tråkigt!!!!! Från mig här NERE i landet... kram j =) =)

In my house sa...

Halloooo... Guuud va kul å hitta en massa loppisar i närheten,,,, Wiiie hoppas du gör många roliga fynd!!!

- Vi har inget speciellt planerat i helgen,,, dona lite här å där, sy å sånt som jag GILLAR... =)

Ha en mysig helg här skiner solen kram josse

In my house sa...

Hallooo och godmorgon!!!!
- Det blir bättre lycka på loppisarna i sommar!!! längtar som faaaan tills allt startar igång =(
så härligt när man packar en liten fika korg och kör mil efter mil för just nån stor bra loppis.... Mmmmmm, i like!!!!

Du, du kan ju Maila (för anonyma ting) om du har någon mail???? min står på bloggen, i kanten!!!!

Kram kram här skiner solen!

Jagochgrabbarna sa...

Hej! Snyggt med vitt golv, önskar jag kunde ha det men med två skitiga hundar så är det omöjligt. Men snyggt är det. Vi hörs!