fredag 23 januari 2009

Tips...någon ?!

Kanske inte så många som läser denna blogg ännu...men kanske kommer...

Vi funderar å funderar på det här med golven...Trägolv överallt , gammalt och nytt .
Tror jag är på det klara med vad jag vill göra med dom...men har iaf ett problem !
Köket och vardagsrummet har öppen planlösning...vill igentligen ha olika "färger" i dom
rummen ! Någon som har tips/bilder på snygga övergångar...eller blir det helknasigt kanske ??
Eller bättre...någon som vill komma hit å måla/lasera??
Någon som har laserat/målat gråa golv ? Då menar jag inte färgen grå , utan ni vet så där som
träet blir när man inte behandlat det , efter mååånga år...Sett bilder men inte riktigt fått
kläm på hur man "fixar" det....

Tjing

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Men heeeeej, varför har du inte sagt nått om denna blogg! GRR. Klart jag ska följa, nu får du vara duktig på att uppdatera :) Mer bilder från huset! Kraam

In my house sa...

Hej hej tjejen....
Guuuuud va jag blev glad å lite stolt av dina snälla snälla ord till mig! Herregud va kul,,,, åååå jag ger dig tusen kramar!!!!
- Tycker erat kök är jättefint,,, å du jag vet precis vilken grå ton du är ute efter!!! exakt som du så letade jag efter något för att få den färgen,,, MEN gav upp....
- Sådär fint silver grå, som när träet har legat ute i rusk å regn i många år... Jag provade olika pulver, lasyrer och allt möjligt!!! men de blev aldrig bra,,, men jag vet vilken ton du är ute efter!!!!
- Du har det jttemysigt här inne,,,, vi har inte så jättestort hus,,, stora ytor men inte så många rum.. ;)
- Du ska veta att jag blev sketa glad för din kommentar,,, och sken som en liten sol.....

Ha en gottig Lördag!!!! Många kramar j